Ewaluacja zadania
|
Minimalnie 1pkt
|
Średnio
2pkt
|
Dobrze
3pkt
|
Doskonale
4pkt
|
Puknty do
uzyskania w sumie 16
|
Zawartość merytoryczna (poziom i jakość informacji)
|
Duża
rozbieżność w opracowanym materiale, brak istotnych informacji
|
Poprawnie zrealizowany opis, lecz brak szczegółowych informacji na zadane zagadnienia
|
Interesujący zbiór materiałów lecz odpowiedzi na zagadnienia ujęte w schematyczny sposób
|
Wymienione wszystkie wymagane odpowiedzi, ujęte w oryginalny sposób
|
1-4
|
Forma planu (aspekty techniczne, wrażenia estetyczne, stylistyka)
|
Praca, chaotyczna, brak przejrzystości, brak elementów graficznych lub nadmiar elementów graficznych, praca krzykliwa
|
Praca mało przejrzysta, w dużej mierze chaotyczna, mało elementów graficznych
|
Praca estetyczna, przejrzysta, ciekawa graficznie
|
Praca o dużej estetyce, bardzo przejrzysta, oryginalny pomysł graficzny
|
1-4
|
Poprawność gramatyczna, zasób słownictwa
|
Nieporadne użycie struktur składniowych, liczne błędy językowe i ortograficzne, ubogie słownictwo
|
Ograniczony zakres struktur gramatycznych, podstawowe słownictwo, błędy językowe i ortograficzne
|
Dosyć urozmaicone struktury gramatyczne, oraz słownictwo, nieliczne błędy językowe i ortograficzne
|
Urozmaicone struktury gramatyczne, bogate słownictwo, sporadyczne błędy ortograficzne
|
1-4
|
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie) ANKIETA do uzupełnienia
|
Brak współpracy
|
Praca indywidualna, niskie poczucie współ-odpowiedzialność za efekt końcowy
|
Dobra współorganizacja pracy, współdziałanie w grupie zgodne z podziałem wydzielonych obowiązków (odpowiedzialności)
|
Doskonała, równomierna współpraca zespołu
|
1-4
|
Evaluation
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Welcome to my blog for English learners!
-
Welcome to my blog for English learners!