Evaluation


Ewaluacja  zadania 
Minimalnie 1pkt 
Średnio 
2pkt 
Dobrze 
3pkt 
Doskonale 
4pkt 
Puknty do 
uzyskania  w sumie 16 
Zawartość merytoryczna (poziom i jakość informacji) 
Duża 
rozbieżność w opracowanym materiale, brak istotnych informacji 

Poprawnie zrealizowany opis, lecz brak szczegółowych informacji na zadane zagadnienia 
Interesujący zbiór materiałów lecz odpowiedzi na zagadnienia ujęte w schematyczny sposób 
Wymienione wszystkie wymagane odpowiedzi,  ujęte w oryginalny sposób 
1-4 
Forma planu (aspekty techniczne, wrażenia estetyczne, stylistyka) 
Praca, chaotyczna, brak przejrzystości, brak elementów graficznych lub nadmiar elementów graficznych, praca krzykliwa 
Praca mało przejrzysta, w dużej mierze chaotyczna, mało elementów graficznych  
Praca estetyczna, przejrzysta, ciekawa graficznie 
Praca o dużej estetyce, bardzo przejrzysta, oryginalny pomysł graficzny 
1-4 
Poprawność gramatyczna, zasób słownictwa 
Nieporadne użycie struktur składniowych, liczne błędy językowe i ortograficzne, ubogie słownictwo 
Ograniczony zakres struktur gramatycznych, podstawowe słownictwo, błędy językowe i ortograficzne 
Dosyć urozmaicone struktury gramatyczne, oraz słownictwo, nieliczne błędy językowe i ortograficzne 
Urozmaicone struktury gramatyczne, bogate słownictwo, sporadyczne błędy ortograficzne 
1-4 
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie) ANKIETA do uzupełnienia 
 Brak współpracy 
Praca indywidualna, niskie poczucie współ-odpowiedzialność za efekt końcowy 
Dobra współorganizacja pracy, współdziałanie w grupie zgodne z podziałem wydzielonych obowiązków (odpowiedzialności) 
Doskonała, równomierna współpraca zespołu 
1-4 

 Welcome to my blog for English learners!